Páginas

miércoles, 8 de enero de 2014

¡¡FELIZ AÑO NUEVO!! HAPPY NEW YEAR!!





¡¡H O L A!! Lo primero de todo ¡¡FELIZ AÑO NUEVO!! ¿Cómo habéis empezado el 2014? Espero que estupendamente, con mucha ilusión, buenos propósitos y muchos proyectos.Estas navidades he estado fuera esquiando y por eso no he podido trabajar nada en el blog, así que os pido disculpas y os doy las gracias a los que habéis seguido dejando vuestros comentarios, ya que me llenan de alegría y me hacen seguir con más fuerza en la blogosfera, dicho esto, al lío con el primer post del año! ;) Hoy comparto con vosotr@s un look con uno de los estampados que más me han gustado siempre y que ha pegado tan fuerte esta temporada, la pata de gallo, en cuanto vi los pantalones no dudé ni un momento en comprármelos, me encantan como quedan tanto en los tonos en los que los he combinado en este outfit, como con tonos rojos y por supuesto con blanco y negro. Creo que se trata de uno de los estampados más vintage de este otoño/invierno, que ha sido llevado por nuestras madres y abuelas y que nunca pasará de moda. Con esto me despido por hoy y os deseo ¡qué lo mejor de 2013 sea lo peor de 2014 y qué nos sigamos leyendo por muuuuuuuuuchos años más!¡Espero qué os guste!¡Muchas gracias por visitar mi blog!
---
H E L L O!! First of all, HAPPY NEW YEAR ! How have you got into 2014? I hope wonderfully, with enthusiasm, illusion and many projects to achieve. I 've been out skiing at Christmas and couldn't work on the blog, so I apologize for this and thank all of you for sending your comments, this makes me very happy! Well, here we go with the first post of the year! Today I want to share with you a look with one of the prints which I love and It's trendy in this season. As soon as I saw the pants I did not hesitate any second to buy them. I love them in the tones I matched in this post, but they also fit great with red colour and, of course, in black and white. I think this is one of the vintage prints of the season, worn by our mothers and grandmothers and never out of style . That’s all for today, but before saying goodbye  I wish you that the best of 2013 was  the worst of 2014 and that you continue reading my posts for moooooooore years! I hope you like it! Thanks for visiting my blog !!








Pantalones/ Pants: Zara (new ss a/w)
Chaleco / Vest: Bsk (old)
Chaqueta/ Tricot: Pull and Bear (old)
Collar/Necklace: Plata de Palo (old) 
Bolso: Zara (old)
Botin/ Booties: Str (new ss a/w) 

Como viene siendo habitual en mi blog os dejo un tema relacionado con el post, MUSICA y MODA, la mezcla perfecta.
As is usual I share with you a song join with the post, MUSIC & FASHION, the perfect mix.

HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY


        BESOSMIL  ♥ MILLIONKISSES
                                                      

36 comentarios:

  1. Lovely outfit, specially the pants and the jacket <3

    sarahrizaga.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Would you like to follow each other on FB, G+, GFC and Bloglovin?

    vivianista.com

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ok Vivian! Now I visit your blog! ;) Thanks for your comment!

      Eliminar
  3. I love that print great way you combine it with burgundy you look great. Thank you for visiting my blog and requesting to follow-- Following by bloglovin now its your turn doll. Have a great weekend.
    http://tifi11.blogspot.com

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hi Jackie! Thanks for your opinion about my outfit, I'm glad you like it! Keep in touch and enjoy weekend too!

      Eliminar
  4. Hi dear nice blog =) would u like to follow each other ? let me know =)
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hi Sabrina! I'm glad you like my blog, thank you for your comment and for your visit!

      Eliminar
  5. Los pantalones me encantan pero lo botines me chiflan :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Son muy cómodos, no me los quito! jeje..muchas gracias por el comentario y por visitar mi blog! :)

      Eliminar
  6. Now I follow you, follow me back :)

    Kiss,
    pequenaflordemaracuja.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  7. Hola hola
    Thanks for a lovely comment on my blog sure we can follow each other !
    Where in spain are you from? I lived in Madrid this hole summer was fun
    Kisses

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Irena!! I'm from north of Spain, I live in Pamplona, do u know?? Thanks for follow me, right now follow u!
      Keep in touch! Xxx

      Eliminar
  8. Los pantalones son una monada!
    Feliz año!!

    http://miestilobasico.blogspot.com

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias por el comentario Laura! a mi me encantan y además son comodísimos! Nos vemos por aquí guapa!

      Eliminar
  9. Precioso el pantalón!

    xx

    http://unromanceconlamoda.blogspot.com/

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias por el comentario y por visitar mi blog Constanza! Me paso por el tuyo ahora mismo! ;)

      Eliminar
  10. Buenas preciosa !
    Me ha encantado tu look y el toque burdeos de los botines
    Son un amor (:
    Te sigo desde ya vía twitter y GFC para que podamos estar en contacto ^^

    Un besooote enorme desde
    http://www.heelsandroses.com/

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola guapísima!! Mil gracias!!! Te sigo ya! mua!!

      Eliminar
  11. love the pants;)
    following, kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    ResponderEliminar
  12. Gorgeous look. Wish you a happy new year.

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    ResponderEliminar
  13. Great post.love the look.those pants are beautiful
    Wanna follow each other via gfc & bloglovin
    Kissed

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hi !! thanks for coming to my blog! of course I want follow each other, you will receive my feedback righ now! Xxx

      Eliminar
  14. Feliz año nuevo guapa! Me encantaron los pantalones :)
    Un besin

    www.modacapital-blog.com

    ResponderEliminar
  15. que guapa! me encanta tu post. te invitamos a nuestro blog. un abrazo.

    www.demetriaba.blogspot.com

    ResponderEliminar
  16. hey,
    u so pretty and u look great.. love those check pants and shoes.. following you via GFC and g +, care to add back

    http://glamforgood.blogspot.in/

    ResponderEliminar
  17. Great outfit. I love the pants and following you on gfc, You can follow back.
    Love
    New Post Fashion Talks

    ResponderEliminar
  18. great outfit! And thanks for your comment on my blog! I am following you and would love it if you follow me :) <3

    xoxo

    http://glitterarty.blogspot.in/

    ResponderEliminar

Gracias por vuestros comentarios/ Thanks for your comments